Jag anställs som bloggare av Primelabs

Bloggosfären är glödhet, fortfarande. Ett tecken på det är Primelabs som under 2007 kommer släppa ett par högintressanta tjänster för bloggosfären. Som ett led i det har de nu anställt mig som skribent på deras blogg, i samband med att de kommer ha en mycket mer utåtriktad verksamhet och med deras nya tjänster för bloggosfären.

Något som jag tycker är jätteskoj! Jag har ju bevakat och skrivit om bloggosfären här på Fyra nyanser av brunt nu ganska länge, och det kommer jag fortsätta med (fast med mina egna tankar och kommentarer – som inte får förknippas med mina arbetsgivare). På Primelabs blogg kommer jag tillsammans med de andra på företaget att bevaka bloggosfären professionellt i ett försök att både lära sig mer och förstå den. Det är ju inte alltid så lätt!

Jag kan redan nu tipsa er om den kommande artikelserien om bloggosfären i olika länder. Mer om den senare, men jag lovar – det kommer bli en intressant artikelserie som tar tempen på bloggosfären även i andra länder.

Primelabs anställer bloggaren Anton Johansson som skribentPrimelabs blogg 

16 reaktioner till “Jag anställs som bloggare av Primelabs

  1. Grattis! Uppskattar din blogg och har kollat lite på Primelabs produkter och vet precis vilken utav dem som jag hoppas befinner sig i en dator nära mig under året. 🙂

Lämna en kommentar